Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2015

Fashion



  A night out


Θες να βγεις έξω το βράδυ,ψάχνεις,σκάβεις την ντουλάπα και τίποτα.

Εδώ είμαι εγώ να σου δώσω ιδέες για ένα σχετικά εύκολο βραδινό look.


Let's get started








Η επιλογή μου,μακρύ φόρεμα Lynne,με σκίσιμο στο πόδι, που ταιριάζει σε όλους τους τύπους σώματος! (oh,yeah)







Το συνδύασα με nude πλατφόρμες,αλλά μπορεί να ταιρίαξει και με άλλα χρώματα,όπως καφέ,μαύρο ή ακόμα και μοβ σκούρο.











Σκουλαρίκια από το κατάστημα "di-da-ki" και το λατρεμένο μου κόκκινο κραγιόν!



Hope you enjoyed it.

__ Αθηνά 



4 σχόλια:

  1. Τι όμορφο μπλε!! Μου αρέσει η σούρα στο πλάι :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εισαι μια κουκλα!!! Νομιζω οτι σου παει πολυ αυτο το χρωμα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Τάνια μουυ! Αν κάνεις subscribe θα βλέπεις όλα τα άρθρα! <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή