Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

Ψυχολογία-Σχέσεις



Άγχος &how to.


Στην σύγχρονη ζωή αντιμετωπίζουμε συχνά πιεστικές και έντονες καταστάσεις που μας οδηγούν σε κατάσταση δυσφορίας και φόβου,πολλές φορές όταν καταπλακώνονται μέσα μας αυτά τα συναισθήματα τείνουμε να αντιμετωπίζουμε κρίσεις άγχους ή κρίσεις πανικού.

Τι είναι οι κρίσεις πανικού;

Η κρίση πανικού (panic attack) είναι ένα απότομο ξέσπασμα έντονου φόβου ή έντονου αισθήματος δυσφορίας,
 το οποίο φτάνει στην κορύφωσή του συνήθως μέσα σε 10-15 λεπτά.

 Περιλαμβάνει σωματικά συμπτώματα όπως ταχυπαλμία και/ή αίσθημα παλμών, εφίδρωση, τρέμουλο, αίσθημα δύσπνοιας, ζαλάδα, ναυτία κ.α. Οι κρίσεις πανικού από μόνες τους δεν αποτελούν ψυχική διαταραχή.


Τι είναι η διαταραχή πανικού;

Ουσιαστικά πρόκειται για έντονο αίσθημα φόβου και ανησυχίας,σε σημείο που το άτομο να μην επιθυμεί να ξαναβρεθεί στον τόπο/χώρο που του "ξύπνησε" αυτό το συναίσθημα. 

Πολλές φορές μπορεί να μην πρόκειται για χώρο,αλλά για κατάσταση,άτομα κ.τ.λ.π.




Πως ξεπερνιέται;

Σίγουρα το άγχος δεν είναι κάτι που "φεύγει" από μόνο του,

απλά προσπάθησε να εκλογικεύσεις τα πράγματα.

 Σκέψου αν όλο αυτό που περνάς αξίζει τον κόπο και θυμήσου 

γιατί ξεκίνησες. Αν πείσεις τον εαυτό σου ότι πρέπει να παλέψεις

θα καταφέρεις να στρέψεις το καταστροφικό άγχος σε 

δημιουργικό! 

You can do this!






(εικόνες,πηγή We heart it)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου